Hey 1 Minuut Communityleden! 

We zijn van start gegaan! Inmiddels doen er 333 deelnemers mee aan de 1 Minuut Challenge. Een geweldig aantal en ik heb al mooie doelen voorbij zien komen. Laten we er 7 leerzame en fantastische dagen van maken!

Hoe ging les 1? Ben je van start gegaan met de eerste oefeningen? Tijdens de challenge heb je de gelegenheid om je vragen en ervaringen met ons te delen, zodat je aan het einde van de week je uitstelgedrag kunt overwinnen én meer balans, focus en discipline hebt. 

Wat je direct kunt doen

• Bekijk de introductievideo over de 1 Minuut Community (hoofdmenu 'Academy' --> map 'Introductievideo')

• Stel jezelf voor aan de leden. Wat is de reden dat je meedoet met de 1 Minuut Challenge? (hoofdmenu 'Community' --> board 'Stel Jezelf Voor')

• Deel in het board '1 Minuut Ervaringen' wat je van les 1 vond! (hoofdmenu 'Community' --> board '1 Minuut Ervaringen')

Je kunt je ervaringen over de lessen delen in het board '1 Minuut Ervaringen', zodat andere leden en wij je verder kunnen helpen en inspireren. Deze week ga je iedere dag 1 minimaal 1 minuut aan de slag met je belangrijkste doel. Geen excuses meer, maar gewoon DOEN!

Ik wens alle deelnemers aan de 1 Minuut Challenge veel succes toe deze week. En natuurlijk zal ik je zoveel mogelijk helpen om doelen helder te krijgen en vragen te beantwoorden. 

Veel succes en plezier deze week. Het is VANDAAG tijd voor je eerste 1 minuutactie!!! :)

Groetjes Leroy.