Voorstellen

Laatste reactie 13/08/2023 17:34 door Gertjan
· Markeren als ongelezen
Colinda Van Belen 8 maanden geleden geplaatst
Hi! Mijn naam is Colinda, ben gelukkig getrouwd en moeder van 2 volwassen kinderen. Ik ben inmiddels de 50 gepasseerd, heb een hele leuke baan in het onderwijs en dat is ook de reden dat ik vorig jaar, na veel wikken en wegen (uitstellen) de stoute schoenen heb aangetrokken en met de PABO gestart ben. Helaas loop ik tegen dezelfde obstakels aan als vroeger. Ooit gestart op het vwo, afgezakt naar 4 havo om vervolgens 2x te blijven zitten en school moeten verlaten. Daarna mbo secretaresse opleiding gedaan -en je raadt het al- geen diploma; alle vakken gehaald behalve steno Engels. Een beetje de story of my life, alles niet of net niet halen… en dus angstig om weer te falen, waardoor ik tot niet veel kom. Ik hoop door de magie van het 1-minuut E-book en de masterclassen één en ander te doorbreken, waardoor ik deze keer wel m’n diploma ga halen!
Gertjan Wieringa 8 maanden geleden geplaatst
Heee Colinda, leuke naam,  je verhaal is heel herkenbaar; niet het gelukkig gegtrouwd zijn haha maar wel het moeite hebben met studeren naast werk en met angsten tegenkomen daarin. Met name met het starten met t belangrijkste/moeilijkse ipv uitstellen en vervolgens 'de andere gewoontes' sterk maken (begrenzen van anderen in wat ik ervoor doe allemaal, mezelf begrenzen in uitstellen, beter organiseren etc) is pittig.  Ik nodig je uit met een kattebelletje in het deel van de community dat Leroy gemaakt heeft om doelen en resultaten regelmatig te noemen; daar helpen lui je erdoorheen een beetje door ook hun dingen te vertellen waar ze mee bezig zijn en met wat ze wekelijks voor elkaar krijgen ok? Groeten Gertjan 
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 12 August 2023 om 12:10
Aantal lezers 14
Aantal reacties 1