Voorstellen

Laatste reactie 01/07/2022 09:09 door Esther
· Markeren als ongelezen
Esther Den Braven - Janssen 1 jaar geleden geplaatst
Hoi lieve mensen van de 1 minuut community, Sinds deze week heb ik mij tijdens een webinar van Leroy aangemeld. In de 3 jaar dat ik een onderneming heb kwam dit aanbod op het juiste moment. Wat , hoe en met precies de juiste woorden raakte Leroy de juiste snaar.  Healthy Energie is ontstaan door de energie healingen die ik gaf als hobby , mijn werk in loondienst teveel stress gaf en ik op mijn eigen manier mensen met de juiste aandacht wilde helpen.  Bij Healthy Energie staat ontspanning en klacht verminderen centraal. Ik ben Esther , 34 jaar en woon in Rotterdam. Moeder van 3 jonge kinderen en het gezicht van Healthy Energie. Succes in deze community en lijkt me leuk om hier met elkaar te gaan knallen. Healthy Energie en enthousiaste groet, Esther 
Leroy Seijdel 1 jaar geleden geplaatst
Welkom @esther85307​ Leuk om je hier te zien. Hoop dat je veel aan het programma gaat hebben. Veel succes en plezier hier! :-)  Leroy
Esther Den Braven - Janssen 1 jaar geleden geplaatst
Dankjewel Leroy , daar ga ik voor. Ik heb er zin in , mocht ik er niet uit komen weet ik je te vinden. Dankjewel en een fijne dag ??
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 16 June 2022 om 18:54
Aantal lezers 20
Aantal reacties 2