Voorstellen
Goedemorgen,
Inmiddels is het alweer bijna 2022, de tijd vliegt voorbij. Overigens een goede tijd, om de Wim Hof methode te praktiseren. Dit is een belangrijk onderdeel om voor mijzelf in balans te blijven.
Mijn naam is Bart, 25 jaar, werkzaam als persoonlijk begeleider in de GGZ. Ik heb mij voor deze cursus aangemeld omdat ik graag meer zelfdiscipline wil voor mijn belangrijkste doel:
Eind 2022 heb ik 1000 euro omzet met mijn coaching business. Iedere dag besteed ik minimaal 1 minuut aan de voortgang van dit doel. Ik volg het stappenplan en wekelijks evalueer ik samen met een vriend mijn voortgang.
Hele fijne dag vandaag!
#Denkgrootstartklein
Inmiddels is het alweer bijna 2022, de tijd vliegt voorbij. Overigens een goede tijd, om de Wim Hof methode te praktiseren. Dit is een belangrijk onderdeel om voor mijzelf in balans te blijven.
Mijn naam is Bart, 25 jaar, werkzaam als persoonlijk begeleider in de GGZ. Ik heb mij voor deze cursus aangemeld omdat ik graag meer zelfdiscipline wil voor mijn belangrijkste doel:
Eind 2022 heb ik 1000 euro omzet met mijn coaching business. Iedere dag besteed ik minimaal 1 minuut aan de voortgang van dit doel. Ik volg het stappenplan en wekelijks evalueer ik samen met een vriend mijn voortgang.
Hele fijne dag vandaag!
#Denkgrootstartklein
Heeee @bartkoppers,
ambitieueze jongen zie ik; met profiel foto en uitleg; fijn!
succes hier,
ff voorstellen; Ik ben Gertjan, psycholoog, en ik was jaren lang pb-er in de ggz, leuk dat we dat gemeenschappelijk hebben. Ik werk met verslaving en trauma.
Mijn doel is; mijn afstudeerproject afkrijgen te 22 februari al aaahhh (vier jaar lang cognitief geragstherapie vakken gevolgd, en nu dan de eindscriptie; N=1 geheten).
Bij de wekelijkse doelen zet ik mijn week doel en dagelijks rapporteer ik daar wat ik wel en niet bereik van die dag/week doelen, althans dat is mijn streven. Het formatje van hoe je dat kan doen zie je hij @anitavanagtmaal of bij mij @gertjanwieringa en @sandrasan (als je wilt zorgen dat jezelf of iemand genoemd wordt in de meldingen dan kan je een @ teken gevolgd door de naam typen en dan klikken in het uitklapmenu de naam die je denkt dat goed is, dan wordt ie zwart)
succes met jouw doel om die coachingpraktijk goed te laten blijven lopen!!
Welkom @bartkoppers!
Mooi eerste doel waar je naar streeft. Je kunt je voortgang ook delen in de wekelijkse planning hier in de community als je denkt dat dat je nog meer kan helpen om vol te houden op jouw doelen :-)
Verder sluit ik me aan bij de duidelijke uitleg van @gertjanwieringa om de community en tools nog handiger te gebruiken.
Veel succes en plezier hier! :-)
Leroy
Hi @bartkoppers,
Ik ben ook net gestart met een van de programma's van @leroyseijdel. Tot nu toe inspirerend. Hoe gaat het met jouw voortgang? Lukt het een beetje om bij de les te blijven?
Succes ermee en groeten van @raymondbesems-fagoe
Bedankt voor jullie reactie!
@gertjanwieringa
Mooi dat wij in het zelfde vakgebied actief zijn. Welke studie volg je precies?
@raymondbesems-fagoe
De drie fases heb ik afgerond, nu is het voornamelijk de nieuwe gewoontes blijven implementeren. Dit gaat tot nu toe redelijk goed maar het kost nog wel redelijk wat wilskracht. De content is zeker waardevol, ik ben nu ongeveer 8 jaar bezig met persoonlijke ontwikkeling en deze modules geven veel praktische handvatten.
Welke les ben jij nu?
Hoi @bartkoppers,
Wat goed dat je de nieuwe gewoontes nog steeds blijft implementeren! Uiteindelijk gaat het om het volhouden wat de meeste resultaten geeft lijkt me. Ik ben ook zeker enthousiast over de praktische toepasbaarheid van deze cursus.
Ik volg op dit moment Master Your Time en ben bij Les 4. Daarbij gaat het over het stellen van doelen op elk van de 4 g's (gezondheid, geluk, geld, groei):
Mijn belangrijkste jaardoel op gezondheidsgebied:
Elke dag op 7u opstaan en 22.30 in bed
Mijn belangrijkste jaardoel op geldgebied:
Bedrijf verkoopbaar maken
Mijn belangrijkste jaardoel op geluksgebied:
Gezin in balans
Mijn belangrijkste jaardoel op groeigebied:
Elke dag minstens 30 min yoga, meditatie, sport en ademhalingsoefeningen (WHM)
Mijn allerbelangrijkste jaardoel / topprioriteit voor dit jaar:
Gezin in harmonie
Noteer welke eerste kleine stap je VANDAAG gaat zetten.
Verder gaan met in love with parenting, stap: iemand helpen om emoties te verwerken
Succes met het duurzaam implementeren van alle stappen en heads up voor het praktiseren van de Wim Hoff Methode, ik ben ook een Hoffer ;-)
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart | 27 December 2021 om 10:29 |
Aantal lezers | 13 |
Aantal reacties | 6 |
Deel dit topic via: