Voorstellen

Laatste reactie 15/07/2021 14:29 door Gertjan
· Markeren als ongelezen
Laurens de Jong 2 jaar geleden geplaatst
Hey hey, mijn naam is Laurens de Jong en ik ben 23 jaar oud. 
Als student ben ik nog geen meester in discipline, maar iedereen kan leren... 
Beter laat dan nooit! Lets go do this!
Leroy Seijdel 2 jaar geleden geplaatst
Welkom @laurens12​!

Leuk om je bij de groep te hebben. Je gaat een enorme voorsprong krijgen op anderen als je meer aan je discipline werkt. En al helemaal ten opzichte van andere studenten haha ;-)

Goed dat je er op jonge leeftijd al mee aan de slag gaat. Ga je de rest van je leven plezier van hebben. 

Veel plezier en mocht je tussendoor vragen hebben dan kun je die altijd hier in de community stellen!

Leroy 
Lidia Boneschansker-Westers 2 jaar geleden geplaatst
Beste  @laurens12,

Zeker als je docent wordt of al bent, is het enorm handig om de tips die Leroy je meegeeft `in de achterzak` te hebben. Studeren in corona-tijd is echt een groot drama, ik maak dat zelf dagelijks thuis en in mijn werk mee. Vanaf september zullen studenten grote moeite krijgen met een hernieuwd ritme. Velen, en misschien hoor je daar zelf ook bij, hebben het er dit jaar een beetje mee opgegeven, maar weer opstarten zal een uitdaging worden. En dan helpen deze tips enorm, want je kunt heel snel groot effect bereiken. 

Maar je moet het wel zelf doen en daar de discipline voor hebben of opbouwen! Blijf posten, aan elkaar kun je ook erg veel hebben!

Groetjes, Lidia
Gertjan Wieringa 2 jaar geleden geplaatst
Heeeyyy Laurens, hier een medestudent; ik heb mijn master dan al af (klinkt interessant) maar ik heb dus , niet verder vertellen, 12 jaar over mijn studie gedaan; rechten flopte na vijf jaar en toen psychologie, ook te lang over gedaan. En ik ben sindsdien opleidingen blijven volgen; en die haal ik ook alleen met hangen en wurgen.
Benieuwd hoe jij je de hulp van het forum voor je ziet; ik zelf zoek studie maatjes aan wie ik kan vertellen wat mijn dag / week doelen zijn zodat ik trots kan vertellen wat ik allemaal gepresteerd heb. Hoor graag van je , succes hier
 en groeten Gertjan
reactie op @gertjanwieringa:
Laurens de Jong Dag Gertjan,

Sorry voor mijn late reactie. Door de drukte ben ik deze weken minder op het forum geweest. 
Ik denk zelf dat het forum kan helpen om een stok achter de deur te houden en mij meer strategieën kan aanleren om succesvol discipline op te bouwen (en zelfvertrouwen). Wat mij betreft lijkt het leuk om studiemaatjes te zijn, als je dit nog wilt. 

Groeten Laurens 

2 jaar geleden

Beantwoorden

Gertjan Wieringa 2 jaar geleden geplaatst
Heee  @laurens12​ , ik zie dat je t al twee dagen geleden had gepost maarik kreeg het net door hier; leuk! samen studeren yeahhhhhhh

Nah man, was ik er maar zo vroeg bij als jij om me hier aan te melden; 
ik zat vroeger bij de beroemde afstudeergroep van de UvA haha, dat was bijna een soort therapie groep en ik heb er mijn aaaaaaaaalllerbeste vriendin aan over gehouden; met haar studeer ik soms nog steeds samen maar ze is helaas in Friesland gaan wonen. 
Dus misschien is er voor jou ook een afstudeergroep??

Hartelijke groet studie maatje en we gaan knalluuuuhh!! Je post je doelen maar wanneer je wilt en ik zal soms reageren, dat houdt mij zelf ook aan de gang
en ik zelf doe hier zelfs dagelijks posten wat ik behaald heb omdat ik een meeeega studie project heb af te maken en mij dat helpt om dat dagelijks nu te doen; ieder hier vindt zijn eigen manier uit en die wisselt ook per fase van je projecten natuurlijk.

En er zijn nog meer mensen die hier regelmatig posten en voor hun specifieke grotere doelen van die 1 Minuut acties doen zoals @anitavanagtmaal​ dus je bent van harte uitgenodigd om te posten:

in de Succeslounge zet ik in de activiteit 'Dagelijkse 1 Minuut acties' wat ik dagelijks voor elkaar gebokst heb van mijn nieuwe te leren dicipline gewoontes, die 1 Minuut acties dus,

en in de board/sub afdeling Targets,  zet ik de kwartaal en week planning en ook week evaluaties aan de hand van de vier G's op de manier zoals Anita zo mooi kan (ik copieer haar groene vinkjes en rode kruisjes, dan lijkt het ineens een prachtplan).  Daar staan ze ook van anderen; heel inspirerend.

Greetz @gertjanwieringa

Trouwens; door @naam in te typen, zie je terwijl je dat typt een balk met @namen waaruit je kan kiezen en als je dan op de juiste naam klikt dan verschijnt die @naam in je reactie zodat je elkaar kan noemen in de reacties ​en diegene dan bericht krijgt dat ie genoemd is...is dat handig ; nah wel levendig en lol in elk geval :>
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 18 June 2021 om 00:35
Aantal lezers 8
Aantal reacties 5