voorstellen

Laatste reactie 12/04/2021 10:55 door Leroy
· Markeren als ongelezen
Justin Tigges 3 jaar geleden geplaatst
Hallo ik ben Justin 22 jaar en ben actief in als coach in de fitness branche. Ik heb dyslexie en ADHD, hierdoor had ik heel moeite met lezen en schrijven en daarnaast was ik een echte drukte maker. op school kon ik hier door niet echt goed mee komen en veel docenten zagen me als een vervelend mannetje. behalve mijn gym docent (teven mijn mentor). met sporten was ik een uitblinker en zij was de enige die echt zag wat ik echt in mijn mars had. 

Ben inmiddels 6 maanden ondernemer. heb inmiddels 25 klanten die ik coach en begeleid, sinds een maand mijn eerste trainer aangenomen die nu zijn eerste klanten begint te krijgen waar ik hem in begeleid. Deze afgelopen 6 maanden waren echt bizar (meer geleerd dan al die jaren school)! Ik ben aan de slag gegaan met mezelf heb geïnvesteerd in een businesscoach die mij op weg heeft geholpen. 6 maanden geleden had ik nooit van me leven zo iets geschreven op een online form, maar nu ben ik er klaar voor om die stap te maken.

Ga nu aan de slag met Master your time master klasse en kijk er naar uit om mezelf door te ontwikkelen en vaker uit mijn comfort zone te treden!
Lucy 3 jaar geleden geplaatst
Mooi proces en verhaal van dapperheid Justin!
Leroy Seijdel 3 jaar geleden geplaatst
Lekker bezig @justin1998!

Ga zo door zou ik zeggen ;-)

En veel succes en plezier met het programma!​
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 08 March 2021 om 12:27
Aantal lezers 9
Aantal reacties 3