Voorstellen

Laatste reactie 16/01/2021 15:23 door Lidia
· Markeren als ongelezen
Okke Oosterhuis 3 jaar geleden geplaatst
Hoi Ik ben Okke Oosterhuis 42 jaar en werk als zzper als part time ondernemer. Qua uitsel gedrag en gebrek aan doelen te vage doelen of te veel doelen zou dit wel iets voor mij kunnen zijn.
Qua verweken van overwerkte pijn wat ook een rol speelt in mijn leven vraag ik me wel af of deze cursus daarvoor is bedoeld. Ik ben in 2016 met een hoveniersbedrijf begonnen en overwoog na 2 jaar om toch een opleiding te volgen voor biologische landbouw. Uitendelijk deed ik dit niet maar kostte wel focus op mijn werk asl hovenier. OOk keuzes rond vervoermiddel auto of el bakfiets liep ik in vast.
Leroy Seijdel 3 jaar geleden geplaatst
Welkom @okke2

Toffe dingen ben je aan het doen! Welkom in deze community en ik hoop dat je hier flink aan de slag kunt met jouw doelen en uiteraard het actie ondernemen op die doelen. 

Succes!

Leroy
Lidia Boneschansker-Westers 3 jaar geleden geplaatst
Beste @okke2
wil je delen waarom je uiteindelijk niet die opleiding bent gaan doen? Het lijkt me nu echt iets om je ook als hovenier mee te onderscheiden. 
Persoonlijk ben ik af en toe van het nogal ondoordacht nemen van ´de grote beslissingen des levens`. Als je het ene kiest, kies je het andere niet. En dan heb je daarmee te dealen. Ook niet altijd handig, die gulden middenweg... zou zo mooi zijn, soms! 
Groeten en succes! 
Lidia 
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 14 December 2020 om 12:26
Aantal lezers 22
Aantal reacties 3