Voorstellen

Laatste reactie 20/01/2021 10:04 door Els
· Markeren als ongelezen
Robin 3 jaar geleden geplaatst
Hi ik ben Robin,
Ik heb dit programma in Februari aangeschaft maar ben nog steeds niet verder gekomen dan het voorstel rondje. Mijn probleem is dat ik altijd alles te perfect wil doen en daardoor alles groter/moeilijker maak dan dat het is en daardoor ook steeds alles uitstel. Maar fuck it. Ik ga er nu gewoon voor. 
Susan 3 jaar geleden geplaatst
Mooi gezegd Harro. Ja, mijlpalen; veel vieren! Dan wordt het leven een nog groter feest! :D 
En idd, focus. 

Ik sluit me erbij aan en wens ons ook succes ;D
Katrien Hoefman 3 jaar geleden geplaatst
Hallo Robin, ik herken mezelf ook heel erg in jouw verhaal (dit programma een tijd geleden aangeschaft; alle mails wel min of meer gelezen maar nooit echt ten gronde...). Mijn probleem is ook dat ik de dagelijkse taken laat primeren op mijn eigenlijke doelen. Dus vanaf nu gewoon tijd nemen om mijn doel(en) stap voor stap te bereiken en wat vandaag niet gedaan is van mijn dagelijkse taken, wordt morgen wel gedaan, of overmorgen...
reactie op @k14:
Lidia Boneschansker-Westers Beste allemaal, 

Heel herkenbare verhalen... en inderdaad... de dagelijkse taken even wat meer naar de achtergrond. Anders kom ik ook nooit ergens! Ik heb niet voor niks dit programma aangeschaft. Ik kom nu eerst!

Groeten, Lidia

3 jaar geleden

Beantwoorden

Pascal Neleman 3 jaar geleden geplaatst
Hoi Robin, ook ik ben zo'n perfectionist. Je bent nu een stap verder. Go for it!
Leroy Seijdel 3 jaar geleden geplaatst
Welkom @robin78

Zoals je al ziet ben je lang niet de enige. Veel herkenning! 

Maak de acties inderdaad wat kleiner voor jezelf. Niet te streng zijn, want dat kan juist het tegenovergestelde effect geven (minder actie en motivatie). Een mooi proces om je verder in te ontwikkelen lijkt me.

Succes!

Leroy
Diana R. 3 jaar geleden geplaatst
Hallo iedereen, ik heb ook precies hetzelfde als Robin. Ik wens jullie allemaal inclusief mezelf succes en ben trots op ons dat we dit nu echt gaan aanpakken. 
Els 3 jaar geleden geplaatst
Hier hetzelfde Robin! Ik heb het programma in Juni aangeschaft, toen een paar lessen gevolgd, en daarna weer laten zakken. Nu pak ik het weer op, omdat ik keer op keer merk (zeker nu dat ik thuiszit en vooral mezelf moet blijven motiveren) dat ik niet mijn dagelijkse doelen haal, en dat merkbaar is in mijn persoonlijke groei op de lange termijn. Nu weer opzoek naar meer structuur!
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 11 October 2020 om 23:26
Aantal lezers 60
Aantal reacties 7