Hoi iedereen, 

Ik ben Els, gehuwd en mama van een dochter van 7. Ik werk als communicatiemedewerker. Mijn werk is dus nooit klaar of af. Altijd ligt er teveel op de plank en alles lijkt even dringend en belangrijk. Bovendien ben ik, net als mijn dochter, hoogsensitief. De knop staat dus altijd aan. En ik zou die af toe toch zo graag eens willen uitzetten. Even de wereld rondom mij op "mute". Of hold. Even gas terug. Even rust, even bezinnen. Maar die ruimte lijkt er nooit te zijn in mijn agenda. Ik schuif sport al 7 jaar aan de kant wegens: geen tijd. Bovendien heb ik een perfectionistisch kantje en ben ik niet snel tevreden. Mijn huis is het liefst een pareltje en visitorproof op elk moment van de dag. Ik hou van orde en netheid en wordt dus gek van een dochter die tijdens een corona-lockdown niets liever doet dan kampen bouwen. Ik wil al jaren meer fotografiewerk als hobby gaan uitbouwen. Al jaren wil ik iets aan mijn gewicht doen. Maar constante stress maakt het moeilijk om daar iets aan te doen. Ik wil vooral meer rust inbouwen en als ik 80 ben met een voldaan gevoel op mijn leven kunnen terugkijken. Hopelijk krijg ik nu wat handvaten aangeboden om dat in de toekomst ook te kunnen doen.