Hallo,

Ik ben Inge, 45 jaar en heb een partner en een jong gezin met een zoon van 6 en een dochter van 3. 
Ik werk 2 dagen per week op een tenderdesk, dat kan soms erg hektisch zijn. Uitselgedrag kan daar niet en ik houd van deadlines om naartoe te werken.
Maar dan..... thuis stel ik alles uit en als we dan iets oppakken komt er meestal weer iets tussen waardoor we weer maanden stil liggen. Zolas het klussen in huis, net met de eerste kamer begonnen.... bleek ik onverwacht zwanger te zijn en was hele dagen beroerd. In de laatste weken van mijn zwangerschap ging het beter en toen overleed mijn vader plotseling. Nu na 3 jaar hebben we het nog steeds niet opgepakt en daar baal ik dan van.
Daarbij heb ik moeite om prioriteiten te stellen, wil alles tegelijk, ben heel ongeduldig en ben een perfectionist. Dus als het niet meteen perfect gaat ligt het weer stil.
Ik hoop hier te leren om ten eerste een doel te stellen en daarnaast om rustig naar het doel toe te werken, want ik weet dat ik daar het doorzettingsvermogen voor heb.

Groetjes Inge