Hoi, Ik ben Laura, 29 jaar oud, Sinds een half jaartje woon in ik Rhenen samen met mijn vriend Frank. Sinds de verhuizing is er veel veranderd. Ik heb bijvoorbeeld een nieuwe baan: ik werk als oncologie verpleegkundige aan huis. Dat is heel wat anders dan wat ik hiervoor deed, toen werkte ik als hematologie verpleegkundige op een verpleegafdeling in het Amsterdam UMC. Ook ben ik van kerk geswitcht, althans een soort van. Ik kerkte bij het Leger des Heils en Frank en ik zijn nu erg passief aan het zoeken naar een vervangende kerk. Mijn familie en vrienden wonen niet meer om de hoek en dat is wel een gemis. Gelukkig geniet ik ontzettend van Rhenen zelf, het is er prachtig. Het voelt aan als een vakantie oord. De natuur hier stelt mij nooit teleur en kan ik er dagelijks van genieten.
Verder houd ik van zingen, spelletjes doen, gezellig met vriendinnen en familie afspreken, high tea, fröbelen, diep gaande gesprekken, reizen en de natuur in gaan. En er is natuurlijk nog veel meer wat ik leuk vind en waar ik blij van word :)
Ik heb een lieve papa en mama, een zusje en een broertje. Verder heb ik een lieve vriend Frank en een aantal super lieve en leuke vriendinnen. Deze mensen zijn mij het meest dierbaar. Ik vind het fijn om ze om mij heen te hebben, al vind ik het op zijn tijd ook heerlijk om lekker in mijn eentje mijn eigen ding te doen. Even in mijn eigen bubbel te zitten. Soms kan ik uren luchtfietsen en fantaseer ik over van alles en nog wat en niets.