Eigen bedrijf op gang helpen met meer structuur

Laatste reactie 02/10/2017 13:42 door Leroy
· Markeren als ongelezen
Annet Schottert 6 jaar geleden geplaatst
Sinds kort heb ik mijn eigen praktijk opgestart. In een totaal ander werkgebied dan waar ik eerder in werkzaam ben geweest. Ben razend enthousiast zie veel mogelijkheden maar merk dat ik van de hak op de tak aan het springen ben. Wil voor mezelf meer structuur en rust aanbrengen. Wil dit jaar nog 50 mensen laten Stoppen met Roken in het kader van Stoptober. Daarnaast zorgen dat mijn social media weer op orde komt en nog verder aan de slag met mijn website. Kortom genoeg werk aan de winkel!
Leroy Seijdel 6 jaar geleden geplaatst

Dag @annet2,

Bedankt voor je bericht en welkom in de community! 

Wat gaaf je iets totaal anders bent gaan doen wat je naar alle waarschijnlijkheid ook veel leuker vindt om te doen. Je hebt een concreet doel: 50 rokers helpen met stoppen met roken. Is dit je belangrijkste doel voor dit jaar? Wat is je plan om dit voor elkaar te krijgen? Wat heb je nodig? En wat is de eerste actie die je NU kunt zetten richting dit doel?

Wat betreft structuur aanbrengen. Wat betekent 'meer structuur aanbrengen'? Wanneer heb je dit bereikt? Kortom: hoe weet je wanneer je meer structuur hebt? 

Ik ben benieuwd. Leuk om je bij de groep te hebben! :)

Groetjes Leroy.

Leroy Seijdel 6 jaar geleden geplaatst
Dag @annet2​,

Al even niets meer van je vernomen.

Hoe gaat het inmiddels met je doelen?

Laat je me de antwoorden op bovenstaande vragen weten? :)

Groetjes Leroy.
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 23 September 2017 om 12:35
Aantal lezers 3
Aantal reacties 3