Ik ben Sanja! (VIP 2.0)

Laatste reactie 07/11/2017 09:06 door sanja
· Markeren als ongelezen
sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst
Hallo,
Eind augustus gestart met de challenge van Leroy. Na maanden van stilstaan, kwam ik eindelijk weer in actie. Ik heb dit echt nodig om mijn bedrijf van de grond te krijgen en mijn eeuwige uitstellen af te leren. Sinds het begin van de challenge, eindelijk grote stappen gemaakt met de online training, die ik aan het maken ben. Ook de dingen die ik voor mezelf wilde verbeteren, gaan nu goed. Ik heb MS en doe nu elke avond oefeningen om de fysieke klachten te verminderen. Het werkt!
Daarbij is het ook het onderwerp waarmee ik mij bezig houd als coach: Gemakkelijker werken met een lastig lijf. Dat kan je anderen beter leren als je het zelf helemaal in de praktijk brengt. Dat deed ik al met voeding en mindset (o.a. mediteren). Nu is beweging en meer discipline daaraan  toegevoegd.
Gisteren met Leroy afspraken gemaakt over wat ik verder ga doen:
Een gratis 7 daagse mini-cursus mediteren maken als MP3 om mijn mailinglijst te laten groeien is daarbij de belangrijkste afspraak.
Ik heb mij vanochtend ingeschreven voor het VIP lidmaatschap. Ik heb eindelijk het idee dat ik op de goed weg zit. ☀️
Leroy Seijdel 6 jaar geleden geplaatst

Mooi verwoord @sanja​!

Hoe ging het gisteren? Heb je de 7 thema's op papier staan voor je cursus? :)

Volgens mij kun je een mooi team vormen met @carlaboone​ en @manonhutten​ die ook als belangrijkste doel hebben om hun eigen bedrijf te laten groeien. Hoe gaat het bij jullie en wie van jullie wil ook hun mailinglijst vergroten? Hebben jullie nog tips voor Sanja?

Wellicht kun je ook nog iets betekenen voor @jolandaoudeessink​, die ook een 'lastiger lijf' heeft en zeer actief is met de 1 minuutactie.

Ik ben benieuwd hoe het met je acties van gisteren ging! :)

Leroy.

Carla Boone 6 jaar geleden geplaatst

Hoi Sanja,

Ik ga me meteen aanmelden voor jouw mediteercursus :-) Ook ik zit met dezelfde problematiek, alleen heb ik een whiplash die bepaalde dingen lastig maakt. Heel fijn dat Leroy ons zo koppelt, we zitten idd in 'hetzelfde schuitje'. Ik mag echt actiever worden met de 1 minuut acties want ik heb het programma meteen besteld na de challenge maar intussen niet meer aangeraakt. Oeiii... over uitstellen gesproken Ik hoor graag Sanja of je ervoor open staat?

Groet Carla

reactie op @carla3:
Leroy Seijdel

Leuk @carla3

Volgens mij kunnen jullie je hier samen versterken. Zijn je 1 minuutacties van vandaag gelukt? Een checklist gemaakt en gewerkt aan je social proof verhaal? :)

Ik ben benieuwd!

Groetjes Leroy


6 jaar geleden

Beantwoorden

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst

Ha @leroyseijdel​ en @carla3​,

Leuk als jij je aanmeld voor mijn meditatiecursus Carla!  Dan heb ik alvast 1 deelnemer :)

De 1 minuut acties gaan bij mij tot nu toe heel goed.  Als ik je kan helpen met het programma, laat het me weten.  Ik ben ook vaak dingen uitgesteld, maar met deze aanpak van Leroy heb ik eindelijk het vertrouwen dat ik eruit ga komen.

Leroy, ik heb gisteravond de 7 thema's gekozen voor de cursus. Nu ga ik beginnen met de opnamen. Het kost wel de grootste moeite niet  allerlei zijpaden te bewandelen (achtergrondmuziek bij de meditatie, mp3 organiseren, etc). Het plan is om de tekst uit te schrijven volgens schema ( de teksten zijn voor een deel hetzelfde elke dag), en dan op te nemen.

groeten Sanja

Leroy Seijdel 6 jaar geleden geplaatst

Helder en concreet plan @sanja​! :) 

Je bent goed bezig. Nu doorgaan, en GEEN zijpaden bewandelen :)  Die zijpaden komen straks vanzelf wanneer ze je belangrijkste taak worden. First things first. Eerst de tekst uitschrijven (voor wanneer wil je dit doen?) en dan de opnames maken (voor wanneer afronden?). 

Daarna kun je je focus leggen op die zijpaden omdat ze dan je prioriteit worden. 

Succes vandaag! ;)

Leroy.

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst

ik heb net de introductietekst voor de training geschreven. Heb hem ook 4 x ingesproken, maar ben nog niet tevreden. Mijn dochter is bij een vriendje spelen. Onverwacht extra tijd, dus ik ga hem nog een keer inspreken.

reactie op @sanja:
Leroy Seijdel

Super @sanja! Jemig wat ga je snel haha. Als je van jezelf weet dat je perfectionistisch bent, blijf dan niet eindeloos doorgaan met inspreken. Heel goed is ook goed genoeg. En daarna ga je eerst dóór. Aanpassen kun je altijd nog doen door een nieuwe tekst in te spreken. Je wilt nu een eerst een training maken en afronden. 

Succes en dank voor het delen! :) 

Leroy.


6 jaar geleden

Beantwoorden

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst

Het voelt helemaal niet snel, maar ok. Ik ga nu eerst verder met teksten voor alle 7 lessen helemaal uitschrijven en inspreken.

reactie op @sanja:
Leroy Seijdel

Dat is meestal het geval @sanja​. Onszelf een compliment geven doen we niet zo snel. Neem rustig de tijd om te kijken wat je nu al hebt neergezet. Daar mag en kun je enorm trots op zijn. En...... het gaat alleen maar meer en beter worden waardoor je nog meer gaat groeien. Keep focus!

Leroy.


6 jaar geleden

Beantwoorden

Leroy Seijdel 6 jaar geleden geplaatst

Dag @sanja​,

Nog geen update van je ontvangen. Hoe staat het nu met je doel? Nog steeds op de goede weg? :)

Ik hoor van je!

Leroy.

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst

Dit weekend vierden we de verjaardagen van mijn beide kinderen. Ik heb dus niet gewerkt. Vandaag mij tot nu toe laten afleiden door een afkorting te bedenken voor mijn 7 stappen training (kwam door Miracle Morning dat ik gisteravond aan het lezen was. :) En vandaag filmpje opgenomen. Ik moet nu weg. Vanavond neem ik dan alsnog een meditatie op.

groeten Sanja

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst

Gaat toch morgenochtend  worden, want ik ga nu MS Gym doen en mediteren.

reactie op @sanja:
Leroy Seijdel

Ik zie je eerste actiestappen tegemoet @sanja​. Succes vandaag! 

Leroy.


6 jaar geleden

Beantwoorden

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst

Ik heb 1 meditatie opgenomen. Ik ben nu bezig met het verbeteren en compleet maken van de tekst van de 7 daagse challenge mediteren. Ik vind het echt een gevecht, want schrijven is peanuts, maar: - ik erger me aan het geruis in de opnamen - Ik weet niet hoe ik achtergrond muziek moet integreren in de opname - met soundcloud opnemen is te beperkt: de opname moet in één keer goed zijn dus ik ga nu met Audacity opnemen en kijken of dat beter bevalt. - Ik had een paar dagen geleden ook een introductie opgenomen met Audacity, maar ga nog een keer opnemen met Audacity. Deze opnamen is te scherp en te snel gesproken.

Zo moeilijk om al die gedachten in mijn achterhoofd te parkeren.

En kan je nagaan: Ik ben niet eens een perfectionist, maar het moet wel goed genoeg zijn. En ik moet zo direct naar een klant. Probeer in elk geval nog verder te komen met de teksen van de lessen (2 zijn klaar)

reactie op @sanja:
Leroy Seijdel

Hey @sanja​!

Je bent goed bezig. Het belangrijkste is dat je NU ACTIE ONDERNEEMT. En niet langer meer wacht op het maken van die challenge. Je doet nu precies wat je wilt. En ja, daar horen ook frustraties bij.... Anders zou iedereen zoiets willen doen ;) 

Nogmaals. Het hoeft niet perfect. Goed is ook goed genoeg. Zeker voor het begin. De challenge kun je steeds verder verbeteren zodra je deze af hebt. Hou je planning in de gaten. Uiterlijk 2 oktober wilde je de cursus afronden. Gaat het nog steeds volgens planning? En bedenk anders een plan om weer gelijk te komen met je planning. 

Ben benieuwd. Je gaat goed. Succes en hou FOCUS! :)


6 jaar geleden

Beantwoorden

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst

@leroyseijdel​l​  2 oktober. Ik probeer het vast te houden. Maar met kinderen heb je niet alles onder controle: vandaag een ziek kind en er is niet veel uit mijn handen gekomen.  Morgen gaat hij weer naar school en deelt mijn dochtertje op school uit vanwege haar verjaardag (vanmiddag alles wezen inpakken voor de klas). Ik zit ook te denken om de meditaties op Powerpoint te maken. Dan kun je mooie plaatjes laten zien, muziek en tekst erin zetten. En je kunt de tekst onderbreken als je hem inspreekt met Screen-cast-o-matic.

Audacity is dus een optie. Ik ga de vraag ook uitzetten aan een FB groep die erg actief is olv Veronique Prins.

groeten Sanja

reactie op @sanja:
Leroy Seijdel

@sanja, kijk zelf hoe ver je kunt komen. Hou focus. Je wilt nu misschien ook Powerpoints maken. Wat ga je nu doen? Alleen mp3? Powerpoints? Allebei? Maak het helder voor jezelf. Schrijf je werkwijze uit, en hou je vervolgens vast aan je werkwijze. Dat is belangrijk. Focus, focus, focus.

En dan..... volle bak aan de slag. Je bent op de goede weg. Volgens mij heb je al heel veel extra stappen gezet waar je anders mogelijk langer mee had gewacht. Succes! :)

Leroy.


6 jaar geleden

Beantwoorden

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst

@leroyseijdel​ Ik heb vandaag 6 van de 7 meditaties definitief geschreven. De toon en de onderwerpen heb ik vast staan. Ik ben daar wel tevreden over. Op de FB groep had niemand tips die ik nog niet kende. Audacity werd me daar ook aangeraden.  Ik heb vandaag met Audacity zitten klooien. Wel moeilijk. Maar er is veel uitleg te vinden op You Tube. PP ook even mee bezig geweest, maar dat is toch niet geschikt voor dit doel. Als je mediteert heb je je ogen dicht. :)  In de ochtend heb ik wel veel moeite met op gang komen. Tegen mijn planning in, ga ik dan toch eerst mails lezen. Ik start dan vaak pas om een uur of 11-12. Dan ga ik wel een paar uur als een speer. Dat is al een enorme verbetering met vroeger, toen ik vaak hele dagen tot niets kwam. Ik ben vaak al om 6 uur op, dus dat is het probleem niet. In de ochtend doe ik wel al wat gym oefeningen. Kinderen naar school om 8.20. Voor 9 uur ben ik dan alweer thuis. En dan dus een paar uur doelloos bezig tot ik eindelijk aan de gang ga. Morgen heb ik de laatste les in elk geval ook les en waarschijnlijk ook een samenvattende les. En dan op zoek naar de beste manier om het op te nemen en over te zetten op MP3

groeten Sanja

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst

Oh ja behalve mails lezen volg ik nogal dwangmatig het nieuws. Ik kom uit een journalisten familie en bij ons thuis zorgde je dat je alles zo snel mogelijk wist. Ik lees meerdere kranten. Heb wel alle abonnementen opgezegd, maar er is zoveel gratis te lezen.

Leroy Seijdel 6 jaar geleden geplaatst

Goed bezig @sanja​!

Wat een vooruitgang. Moet ook wel natuurlijk. Je wilt snel je eerste mensen via de cursus op je mailinglijst krijgen ;)

Focus je eerst op de cursus. Het is goed om ook je andere gedragsontwikkelpunten te noemen, maar daar stel ik je nu bewust geen vraag over. Ergens een 1 minuutactie van maken als je vorige een gewoonte is geworden zou een goede oplossing zijn. 

Nu eerst de cursus. Daarna kijken wat de vervolgstappen zijn. Vraag niet teveel van jezelf. De cursus is je belangrijkste doel, dus dit heeft je focus nodig. De rest komt later. 

Succes Sanja! 

Leroy.

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst
Ik heb de hele mini cursus mediteren voor wie eindelijk rust in zichzelf wil vinden opgenomen op Soundcloud.

1. Ik moet nu bij een aantal mensen testen en feedback vragen. Ik heb het idee dat ik te weinig tijd besteed aan ademhaling, maar verder is het goed genoeg, volgens mij,
2. Techniek: Ik heb al een tijd geleden Audello gekocht voor bewerken en marketen van podcasts, maar ik kan er niet mee overweg. Kijken of ik hulp kan krijgen hiervoor of iets anders kiezen. Helaas wel € 98 voor betaald geloof ik.
3. Ik heb de deadline van 2 oktober met 1 dag overschreden. Dat is ok, maar misschien moet ik alles opnieuw opnemen in Audacity. Daarin kan je beter knippen en plakken en kan je ook de opname even stoppen als dat nodig is. Ik heb nu elke les in één keer ingesproken.
4. Er is af en toe te veel ruis op de achtergrond. Ik heb gezocht naar gratis muziekjes om dat te overstemmen, maar ik weet niet hoe ik die achter mijn stem zet. Ik zit er aan te denken al deze lastige dingen uit te besteden via Fiverr. Mensen kunnen dan corrigeren, ruis onderdrukken, achtergrond muziekje regelen.
5. Het andere probleem is dan: de juiste persoon op Fiverr vinden. Ik moet dus een beslissing nemen: uitbesteden of niet. En kan iemand die Engelstalig is  mij ook helpen, of is het belangrijk dat iemand Nederlands spreekt.
Ik denk dat ik kies voor Fiverr. Hoor daar goede verhalen over en anders blijf ik de hele tijd puzzelen, terwijl ik niet te lang wil wachten met de lancering.
6. Ik moet ook weer dagelijks tijd uittrekken voor verder werken aan mijn betaalde training Grip op je leven.
7. Ik heb over een paar weken een Skype afspraak met de directeur van idPlein, mijn grootste opdrachtgever. Zij hebben nu alleen nog trajecten die ik niet heel leuk vind en die niet veel opleveren. Het liefst zou ik stoppen en alles op Strongpeople richten. Maar voor idPlein werk ik sinds 2009 en ik ken er veel mensen. Als ik dat loslaat ben ik alleen op mijzelf aangewezen. We zijn daar ook met  een project bezig, waarvan ik niet denk dat het snel geld oplevert. Ik weet niet of ze op de goede weg zijn. Vorig jaar waren ze bijna failliet.
8. Wat heel goed gaat: mediteren en elke avond oefeningen doen met de MSGym. Ik merk ook effect: ik word sterker, loop met minder slepende benen en slaap een stuk beter: ipv 4x per nacht, word ik nu nog 1x per nacht wakker.
9. Extra voordeel is dat ik dat ook kan uitdragen in mijn bedrijf.  Ik heb al een paar proef filmpjes daarover opgenomen. Ik zoek nog naar de juiste toon. Soms heb ik die wel, maar ik wil nog wat meer ontspannen worden op camera. Dat lukt steeds beter. Oefening baart kunst.
Ik probeer focus te houden, maar het valt niet mee. Ik wou dat ik in de glazen bol van de toekomst kon kijken :)


Leroy Seijdel 6 jaar geleden geplaatst
Dag @sanja,

Dank voor je terugkoppeling!

Alles wat je nu opschrijft draait om het denkproces. Goed nadenken over beslissingen, de knoop doorhakken en actie ondernemen. Als ik je verhaal lees maak je goede keuzes die gerelateerd zijn aan je belangrijkste doel. 

Belangrijkste stukken:

- Deadline van 2 oktober. Goed gedaan! Je hebt het bijna gered en wat veeel belangrijker is: je hebt de training in elkaar gezet. Dat betekent dat je deze nu dus op de website kunt lanceren? En je eerste mensen op de mailinglijst kunt krijgen? Aanpassen en verbeteren kan later. Wacht ook niet op de feedback van anderen voordat je begint met je mailinglijst opbouwen. START. 

Mocht je dit eng vinden, realiseer je dan dat het gratis is. Niemand wordt er dus minder van ;)

- Dagelijkse uitoefening meditatie en je eigen bedrijf. Dit is een extreem sterke combinatie. Gaaf dat je dit nu al ontdekt. Je kunt al je ervaringen meenemen in je video's audiobestanden o.i.d. 

- Vervolgstap. Wat ga je de komende week tot ons volgende gesprek doen? Welke acties ga je ondernemen? Wanneer wil je cursus op je website hebben? Zodat de eerste mensen zich kunnen inschrijven? En wat is hier nu nog voor nodig? 

Hoor graag van je. En je bent goed bezig. Een goede vraag voor jezelf: had je anders de gehele cursus ook afgekregen? Waarschijnlijk niet. Wees dus trots op jezelf. Je neemt ACTIE. Er gebeurt iets. Spannend en mooi tegelijk ;)

Succes en we houden contact met elkaar! :) 

Leroy.
Leroy Seijdel 6 jaar geleden geplaatst
Dag @sanja​,

Al even niets meer van je gehoord.
Laat je me de antwoorden van bovenstaande vragen nog even weten? Hoe gaat het nu met je doelen? :)  

Ik ben benieuwd en hoor graag van je!

Groetjes Leroy.
sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst
Ha @leroyseijdel
Deze week neem ik alles op in Audacity. Ik twijfel nog met wat ik zelf doe en wat ik uitbesteed. Alles staat nu in een WAV bestand. Ik heb geleerd hoe ik ruis weg kan halen. Maar moet nog omzetten naar MP3? Weet eigenlijk niet of dat nodig is.
De VA die mij kan helpen het op Convertkit te zetten gaat donderdag 1,5 week op vakantie. Convertkit is duur en ik ben er niet handig mee. Mss terug naar Mailchimp? Pieker pieker en ik moet zo naar een klant van idPlein. Ondanks het gepieker ga ik wel steeds door. Dat is echt veranderd.
groeten Sanja
Leroy Seijdel 6 jaar geleden geplaatst
@sanja,

Hoe gaan mensen je video's straks bekijken? Via Youtube? Soundcloud? Als je dit weet, dan is de vraag. Kan dit programma WAV-bestanden afspelen? Dan ben je niets meer nodig. En anders omzetten in mp3. Denk niet te moeilijk. Hou het simpel.

Maak keuzes. Wil je e-mailmarketing zelf doen of liever uitbesteden? En een goede vraag: gaat het uitbesteden je meer opleveren dan als je het zelf blijft doen? Ook een andere vraag: wat is de reden dat je Convertkit gebruikt? 

Mailchimp kan tot 2.000 mailadressen gratis gebruikt worden. Lijkt me voor jou eerst voldoende.  En makkelijk in gebruik. En volgens mij kun je nu zelfs gratis automatiseringen starten met Mailchimp, maar dat weet ik niet zeker. Eerst beslissen of je dit zelf of niet zelf wilt doen. Dat is van invloed op je keuze.

Je gaat nu door omdat je telkens actie blijft uitzetten in de community. Blijven doen. Het uitspreken van je doelen en acties is hier een belangrijke stap in. Ga zo door. Maak de keuze voor Convertkit snel, want je wilt aan de slag met het opbouwen van je maillijst. Geen onnodige vertragingen oplopen als het niet nodig is. 

Je bent goed bezig. Iedere stap, iedere gedachte en iedere actie is een stap in de richting waar je naartoe wilt. Volhouden en vasthouden. Keep focus.

We spreken elkaar snel!

Leroy.

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst
@leroyseijdel
Hoi Leroy,

Je had je vraag gesteld onder een ander topic, maar dat kan ik niet terugvinden. Ik heb 6 inschrijvingen via de Pop Up. Dus dat is mooi. Alleen heb ik het nog niet goed ingesteld dus mensen krijgen nog helemaal geen bevestiging en zo.  moet zo weg. Misschien morgen doenn.
Ook heb ik nog 2 opnames gemaakt en naar Fiverr gemaild.

groeten Sanja
reactie op @sanja:
Leroy Seijdel @sanja​, wat goed!! Dat zijn er al meer dan een paar weken geleden. YES ?

Wat zijn je vervolgacties om meer mensen op de mailinglijst te krijgen?

Leroy.

6 jaar geleden

Beantwoorden

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst
@leroy. Vandaag lukt werken nauwelijks. Ik was vergeten dat ik afspraak had in het ziekenhuis en ben net terug en zo komt mijn dochtertje thuis. Morgen ochtend een belafspraak met Claudia ten Kleij, die een kassa op mijn website gaat plaatsen, maar ik ga ook haar hulp vragen bij de meditatie challenge. Zij kent Convertkit goed.

Ik hoop dat ik vanavond nog wat kan voorbereiden aan de funnel.

Ik denk dat als ik de mediteer pagina op FB ga plaatsen ik nog wel wat aanmeldingen krijg. Oh ja en aan mijn reguliere nieuwsbrief toevoegen en twitter en Linkedin. groeten Sanja

groeten Sanja
reactie op @sanja:
Leroy Seijdel Wanneer ga je de mediteerpagina toevoegen aan je FB @sanja? En aan je nieuwsbrief? LinkedIn? Twitter?

Groet Leroy.

6 jaar geleden

Beantwoorden

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst
Vrijdag @leroyseijdel
sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst
Hoi@leroyseijdel​,
Ik heb net 5 x FB bericht over mediteren ingepland en de bedrijfspagina veranderd in een pagina met link naar de challenge.
1x Twitter verstuurd. Geprobeerd via Hootsuite, maar die werkt niet meer prettig. Dan maar steeds losse tweet berichten neerzetten. Moet eigenlijk 2 x per dag.

Linkeding nog niks gedaan. Wel bijna blog af.
Heb vrijdag nieuwsbrief verstuurd met aankondiging challenge.

Mensen krijgen nog geen bevestiging als ze zich inschrijven. Dat moet ook opgelost. Desnoods stuur ik directe mail. Het zijn er toch nog niet veel >

Morgen:
1. laatste 4 meditaties opnemen en naar Fiverr sturen. Ik heb besloten ze toch korter te maken met 4 minuten stilte. De andere 3 laat ik nog wel zo, en kan ik later nog inkorten. Voor beginners is 8 minuten lang, heb ik gehoord.
2. Funnel inrichten Convertkit
3. Introtekst afmaken in de vorm van een filmpje en dan nog een filmpje 'morgen beginnen we' voor op woensdag.



groeten Sanja
reactie op @sanja:
Leroy Seijdel @sanja​,

Dank voor de update! Helder verhaal. Waar denk je dat je grootste doelgroep zit? Richt je eerst op dit social media kanaal. Als dit LinkedIn is, is meer dingen op LinkedIn zetten (blog, video o.i.d.). 

Duidelijke acties. 

1. Concreet doel. 
2. Hoe wil je de funnel inrichten? Hoe ziet deze eruit? Wil je dit vandaag allemaal afronden?
3. Wanneer wil je de filmpjes afronden? Ook vandaag? Lijkt me optimistisch. Begin bij het begin. Pak eerst het belangrijkste en werk daarna aan het volgende punt. Eventueel een dag later. Hou focus.

Succes Sanja en we spreken elkaar morgen! ?

6 jaar geleden

Beantwoorden

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst
Hoi @Leroy, Ik had het al in het grof uitgeschreven en ook al een keer opgenomen, dus is niet zo heel veel werk. Ik moet alleen de tekst nog wat aanpassen en dan opnieuw opnemen. Nu is iedereen thuis. Beetje onrustig, dus doe ik morgen.

Heb gisteren ook enquête gemaakt. Die ik dan op dag 9 verstuur.
Marketen Challenge FB, Twitter, Linkedin.
Uitleg meditatie challenge voor inschrijvers Heb ik geschreven, nog niet geplaatst
Mail: morgen gaan we beginnen (misschien ook in vorm van filmpje)
Dag 1-7 challenge
Dag 8: hoe nu verder met mediteren: nog een meditatie om elke dag te gebruiken
Dag 9: enquête.
Dag 18: Hoe gaat het met je + aankondiging nieuwe challenge gebaseerd op de 7 stappen die ik ook in de betaalde cursus ga aanbieden. Dan kies ik denk ik voor mindset of voor een van de andere lessen.
Ook moet ik de funnel nog steeds maken. Dat moet morgen.
Word nachtwerk denk ik :) . Moet donderdag klaar zijn. Claudia heeft het dan woensdag nagekeken als het goed is.
- Er moet nog 1 les worden opgenomen, want daar zat een rare dreun in. De rest is goed genoeg. Ik heb ze verder niet naar Fiverr gestuurd, want kosten lopen aardig op en ik kan het nu redelijk netjes zelf. Af en toe hoor je een bonk of zo. Jammer dan.
Ik zit nu wel goed in de flow.
Hopelijk kan ik vanavond nog een filmpje of opname doen, als mijn dochtertje slaapt.

groeten Sanja
reactie op @sanja:
Leroy Seijdel @sanja​,

De laatste les ook afgekregen? Eerst de lessen afronden en dan door met de rest. Geen verschillende taken tegelijk oppakken en doen. Afronden en dan door. 

We spreken elkaar vanmiddag!

6 jaar geleden

Beantwoorden

sanja de Bruin 6 jaar geleden geplaatst
Hoi @leroyseijdel​ Gisteravond gedaan. Maar opname stoorde weer dus zo nog een poging 
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 20 September 2017 om 09:24
Aantal lezers 15
Aantal reacties 26