VIP Lid en gestart met MS de baas worden met meer bewegen!

Laatste reactie 09/09/2017 07:46 door Leroy
· Markeren als ongelezen
sanja de Bruin 4 jaar geleden geplaatst
Gezond eten  en koken, mediteren. Het gaat erg goed. Ik doe het allemaal elke dag. Het enige wat ik nog wil verbeteren: elke dag bewegen. De MS klachten zullen dan gegarandeerd minder erg worden. Maar beginnen stel ik steeds uit. Ik heb zelfs een goede online training gevonden op You Tube. Daarin elke dag korte oefeningen door een MS expert fysiotherapeut. Deze week had ik het excuus dat ik druk was met de 1 minuut challenge :) , maar dat gaat nu niet meer op.
Ik ga een Vudom plan maken en dan een dagvastplan. Zo gaat het lukken.
Leroy Seijdel 4 jaar geleden geplaatst

Heerlijk @sanja​!

Je hebt de smaak te pakken. Ik wil je enthousiasme niet afbreken, maar probeer de komende 30 dagen je FOCUS te houden op één van de twee doelen: je dankbaarheidsoefeningen óf het bewegen. Niet tegelijk doen (zie dag 5). De kans is vele malen groter dat je er dan geen gewoonte van weet te maken (dag 6). 

Blijf bij de kern. Keep focus. Succes!

Leroy.

sanja de Bruin 4 jaar geleden geplaatst

Je hebt gelijk Leroy. Dan begin ik met bewegen, want dat moet nu gewoon gebeuren. Dankbaarheid start ik dan volgende maand mee. Ik zie alleen een beetje tegen dat beweegplan op. Weet niet precies waar die weerstand vandaan komt. Misschien ben ik bang dat het niet werkt. Maar ik ga het toch doen.

groeten Sanja

Leroy Seijdel 4 jaar geleden geplaatst

Stel jezelf dezelfde vragen @sanja​ als bij de dankbaarheidsoefening.

Wanneer ga je het doen? Hoe lang ga het doen? Wat is je DAGVASTLIJST-methode? Maak het concreet voor jezelf.

En dan..... DOEN! :) 

Keep focus. Succes!

Leroy.

sanja de Bruin 4 jaar geleden geplaatst

Zie andere Topic, maar dat weet je al.

reactie op @sanja:
Leroy Seijdel

Top! 


4 jaar geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 07 September 2017 om 14:05