Ik stel mezelf even voor
Goeiemorgen allemaal, ik ben Nele en wil graag de tijd die ik heb ideaal indelen en er ten volle gebruik van maken.
Naast een full-time job heb ik nog een 2de job, waarbij ik de verschillende taken zo goed mogelijk probeer te verwerken. Het is vaak jongleren om de juiste verhouding te vinden om niet achter alle feiten aan te lopen.
Vrije tijd blijft er niet veel over, maar wanneer ik vrij ben wil ik er graag volop van genieten, zonder te piekeren 'wat ik nog allemaal moet doen'.
Naast een full-time job heb ik nog een 2de job, waarbij ik de verschillende taken zo goed mogelijk probeer te verwerken. Het is vaak jongleren om de juiste verhouding te vinden om niet achter alle feiten aan te lopen.
Vrije tijd blijft er niet veel over, maar wanneer ik vrij ben wil ik er graag volop van genieten, zonder te piekeren 'wat ik nog allemaal moet doen'.
Welkom @nele5!
Wat is precies je belangrijkste doel? Meer vrije tijd krijgen? Beter met je tijd omgaan? En wat is je plan om je doel te bereiken?
Ik ben benieuwd!
Leroy
Wat is precies je belangrijkste doel? Meer vrije tijd krijgen? Beter met je tijd omgaan? En wat is je plan om je doel te bereiken?
Ik ben benieuwd!
Leroy
Bedankt Leroy!
Mijn doel is om beter met mijn tijd om te gaan, zodat ik meer zeker word van mezelf in mijn job.
Ik gebruik reeds 3 jaar een BuJo, maar vooral voor vrije tijd. De manier van plannen wil ik graag doortrekken in mijn werk, maar het lukt me (voorlopig) niet om een overzicht te houden omdat er zoveel meer taken en onderdelen zijn aan mijn job dat ik dit niet overzichtelijk kan maken.
Op dit moment probeer ik dit bij te houden via OneNote. Maar helemaal tevreden ben ik er niet mee gezien prioriteiten ed. moeilijk zijn, en alles verspreid staat per project.
Mijn doel is om beter met mijn tijd om te gaan, zodat ik meer zeker word van mezelf in mijn job.
Ik gebruik reeds 3 jaar een BuJo, maar vooral voor vrije tijd. De manier van plannen wil ik graag doortrekken in mijn werk, maar het lukt me (voorlopig) niet om een overzicht te houden omdat er zoveel meer taken en onderdelen zijn aan mijn job dat ik dit niet overzichtelijk kan maken.
Op dit moment probeer ik dit bij te houden via OneNote. Maar helemaal tevreden ben ik er niet mee gezien prioriteiten ed. moeilijk zijn, en alles verspreid staat per project.
Wat betekent ''beter met je tijd omgaan'' voor je @nele5? Wanneer weet je dat je beter met je tijd omgaat? Hoe kun je dit voor jezelf meten? En waar wil je mee beginnen? Wat zou je als eerste kunnen en moeten aanpakken? En hoe ga je dat doen? ?
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart | 07 August 2018 om 10:49 |
Aantal lezers | 9 |
Aantal reacties | 4 |
Deel dit topic via: