Even voorstellen...

Laatste reactie 08/11/2018 08:23 door Froukje
· Markeren als ongelezen
Annemarie Hilferink 5 jaar geleden geplaatst
Hallo, ik ben Annemarie, 52 jaar en als ZZP'er werkzaam in de muziek. (Pianodocent, koordirigent, pianist en arrangeur). Op zich loopt mijn bedrijf best goed, maar time management en het mezelf houden aan planningen is niet bepaald mijn sterkste kant. Mijn to-do lijstje lijkt nooit korter te worden, want voor elk item dat ik afgewerkt heb, komt er minstens eentje weer bij, en vaak heeft die dat dan ook nog weer prioriteit over de andere dingen die er al op stonden. Zo heb ik het gevoel steeds maar achter de feiten aan te hollen. Zo blijft er vaak weinig tijd over voor sporten, leuke dingen doen met vrienden en andere privézaken. En als ik daar dan toch tijd voor uittrek, stapelt het werk zich weer op. Herkenbaar?
Leroy Seijdel 5 jaar geleden geplaatst
Welkom @annemarie32!

Wat is je belangrijkste doel? En wat is je plan om deze te bereiken? Hoe kun je dit inplannen in je agenda én deze afspraken ook nakomen?
Annemarie Hilferink 5 jaar geleden geplaatst
Ehm... goeie vraag. 
Op dit moment denk ik: de achterstallige administratie wegwerken en vervolgens niet weer opnieuw achterop raken. En daardoor eindelijk op gezette tijden tijd te kunnen overhouden om áán mijn bedrijf te werken i.p.v. alleen er ín (bijv. door nu eindelijk eens mijn eigen website in te vullen).
Maar hoe pak ik dat aan?
Froukje Keuning 5 jaar geleden geplaatst
@annemarie32​ 

In kaart brengen van de dagelijkse werkzaamheden en prioriteren van belangrijkheid van taken. Kan eerste stap zijn?
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 29 October 2018 om 00:21
Aantal lezers 9
Aantal reacties 4