Even voorstellen

Laatste reactie 20/02/2023 19:13 door Gertjan
· Markeren als ongelezen
Gijs Bon 1 jaar geleden geplaatst
Hey beste leden, leuk jullie virtueel te ontmoeten, mijn naam is Gijs, 33 jaar en woon in Amsterdam. Ik zit al een tijdje in de 'self development', dat begon in 2016 met mezelf uitdagen om meer sociaal vaardig te worden. Tijdje in het buitenland gewoond, leuke tijden gehad maar toen is het in 2018 helaas misgegaan en fysieke klachten gekregen (fibromyalgie, ptss) De afgelopen 5 jaar heel veel moeten doen en doorstaan om daar 'uit' te komen.. en ik heb het gevoel dat ik er bijna ben! Het voelt als een overwinning. Nu heb ik heel veel zin om weer te gaan leven en meer te gaan doen.. echter begin ik financieel en carierre gezien weer van vooraf aan.. mijn doelen zijn om weer plezierig werk te vinden en financieel te groeien. Wil ook graag weer naar het buitenland, Nederland is voor mij iets te 'gewoontjes', ik haal het meest energie uit avontuur. Dit heeft ook wel enigszins te maken met ADD, ik raak snel op dingen uitgekeken.. dat heeft zo z'n voor- en nadelen. Het lijkt me top om meer focus en discipline aan te leren. Daarnaast lijkt het me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die ook met dezelfde doelen bezig zijn. Groetjes Gijs
Leroy Seijdel 1 jaar geleden geplaatst
Welkom @gijsbon​! Mooi verhaal en bedankt voor het delen. Denk dat je met jouw doel(en) hier aan het juiste adres bent. Wil je wat meer betrokkenheid van de mensen hier, dan raad ik je zeker aan om deel te nemen aan het topic ''De Wekelijkse Planning''. Een goede manier om meer discipline te creëren + contact met andere betrokkenen. Hier vind je het nieuwe wekelijkse planning topic: https://community.leroyseijdel.nl/conversations/wekelijkse-planning-actie-en-successen-delen-nieuw-6.  Veel succes en plezier hier! :-)  Leroy
Gertjan Wieringa 1 jaar geleden geplaatst
Heee @gijsbon​ Wat een openhartig en helder verhaal over je leven en jezelf, gaaf! Bewondering voor je directheid. Zelf heb ik ook heel wat moeten overwinnen en ben daar nog steeds mee bezig in de zin van dat mn sociale angstigheid en (gestresste/adhd) chaotische neigingen wel stukken zijn verminderd, al zal ik er aan moeten blijven werken (ben psycholoog notabene haha) en ik ben nu vooral aan de resterende gevolgen aan het werken; discipline op orde brengen, durven begrenzen van mezelf naar anderen, op tijd komen op mn afspraken (moeilijk als je adhd kenmerken hebt :>) en vooral; mn opleidingen voor elkaar krijgen en deels naast mn loondienst werk ook zzp-er / eigenpraktijkje opzetten.  Kortom ik hoor gemeenschappelijkheden en leuk als ik je ga tegen komen op die plek waar Leroy je naartoe heeft verwezen; Dat is ook te vinden zonder link; in de home pagina is de afdeling Master your goals, en daarin de Wekelijkse planning en daarin weer de Wekelijkse planning (NIEUW) ; en dan even zoeken naar de meest recente file want alleen onderaan zo een pagina vindt je de meest recente berichten en als er zoveel staan dat je (hoe onhandig) helemaal naar onder moet scrollen voor de recentste vberichten dan maakt Leroy (of jij of ik) een nieuwe pagina aan. Groeten en succes met al je doelen, gaat je zekerrrrrr lukken als je al zo ver bent met zulke gave teksten over jezelf. Ik bedacht me ineens dat ik je ook met je @naam kan bereiken vanuit die actieve plek; als je dan je bericht opent ben je er meteen. Groeten Gertjan
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 23 November 2022 om 10:30
Aantal lezers 14
Aantal reacties 2