Even voorstellen

Laatste reactie 29/06/2022 23:35 door Gertjan
· Markeren als ongelezen
Nidia 1 jaar geleden geplaatst
Hi, mijn naam is Nidia, 35 jaar. Ik ben getrouwd en heb een zoon van 1,5 jaar en ben in verwachting van numero 2. Ik heb 12 jaar in de grafische branch gewerkt en sinds 2021 fulltime moeder. Dit heeft mij de tijd gegeven om na te denken over wat er nog meer of beter bij mij past qua werk. Na veel testen en gesprekken ben ik er nog steeds niet uit. Vandaar nu de carrière boost training waarin ik hoop meer duidelijkheid te krijgen.
Leroy Seijdel 1 jaar geleden geplaatst
Welkom @nidia! Klinkt als een mooi inzicht en goed dat je hierover nadenkt. Veel succes en plezier hier! :-) ​
Gertjan Wieringa 1 jaar geleden geplaatst
@nidia​ Succes!! gaaf dt je een fijn gezin hebt; misschien een beroep dat je kinderen in de toekomst kan helpen bij hun school ontwikkeling (leraar) of psychologische ontwikkeling (ontwikkelingspsychchologisceh beroepen) of bij hun financiele ontwikkelig .. of creatieve ontwikkelig etfc ? Greoten van @gertjanwieringa​ (als je @ doet plus de naam dan komt er een melding bij de persoon da je ermee mailde) Ik zelf ben psycholoog, weet wat ik daarin wil na een lange weg met meerdere omzwermingen. Ben nog ezig met vervolg opleidingen aahh (naast werken). En ik zit hier op de site om daarmeer discipline voor te ontwikkelen nast al mijn andere drukke taken. Alle respect voor moeders; wat een complete dagtaak van die opgroeiende aandachtvragende boeiende wezentjes. Knap dat jer ernaast dingen gaat ontwikkelen,  Groeten Gertjan
Nidia 1 jaar geleden geplaatst
@gertjanwieringa bedankt voor je reactie en wat leuk dat je komt met een soort coachings voorstel qua baan. Ik vind zoveel beroepen interessant waardoor ik niet goed weet welke richting ik op moet. Ik weet wel dat ik een mensen mens ben en graag een steentje bijdraag in het welzijn van de mens. Dus zat zelf te denken aan een coachende richting. Ik laat mij ook graag verassen wat er uit het traject komt. Moeder zijn is inderdaad een fulltime job opzich maar ik vind het heerlijk zolang ik ook aan mijzelf kan werken. Het is tenslotte ook voor de toekomst van mijn kinderen dat ik een leuke goede baan heb ☺️ dus win win
Gertjan Wieringa 1 jaar geleden geplaatst
Heee @nidia​ sorry voor de vele taalfouten in mijn stukje aan jou; dan hadik even mijn bril niet op, ik schaam me. Leuk dat je t een zinvol idee vond van dat coachen , super veel succes met het uitzoek proces, spannuuuund. Dus jij zit hier niet voor het ontwikkelen van One MInute Habits om zaken in je leven te bereiken of wel?  bij de afdeling Master your goals , Wekelijkse planning Nieuw daar posten mensen vaak hun doelen en hoe ze die bereiken. Dat is een beetje de actieve plek van deze community waar mensen veel op elkaar reageren. MIsschien zie ik je daar!  Groeten Gertjan
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 04 June 2022 om 09:25
Aantal lezers 10
Aantal reacties 5