Even voorstellen

Laatste reactie 04/07/2021 20:45 door Anita
· Markeren als ongelezen
Bart Cornilly 2 jaar geleden geplaatst
Ik heet Bart, 60 jaar, vanaf 1 juli flat gehuurd terug voor mij alleen. Werk full-time als analyst. Meester in uitstellen of iets niet helemaal tot het einde afwerken. Duurt veelal veel te lang  vooraleer iets te beslissen.  Vandaar 
Gertjan Wieringa 2 jaar geleden geplaatst
Heee Bart, herkenbaar! En ben je je al een weg aan het vinden hier in de community? Ik hoop dat die een beetje een actieve community is waarin we tips van de website aan elkaar doorgeven en op de een of andere manier hier t verschil elkaar helpen maken. Groeten en succes! Gertjan
Anita Van Agtmaal 2 jaar geleden geplaatst
Hoi @bart229​! Hoe herkenbaar! Heel veel succes met je doelen. Zet je ook iedere week je doelen en kijk je er een week later op terug? Hoe actiever je zelf bent hier, hoe grotere kans dat je je doelen gaat halen. 
Het lijkt of je het ook druk hebt, met je fulltime baan. Ik zie verder nog geen posts of zoiets, toch? Tijd voor een update...? Wat is je belangrijkste doel op dit moment en wat is je eerste kleine stapje voor de komende week om dichter bij het halen van dat doel te komen? Ik ben heel benieuwd...?
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 23 May 2021 om 21:10
Aantal lezers 11
Aantal reacties 3