Even voorstellen

Laatste reactie 30/11/2020 06:23 door Danielle
· Markeren als ongelezen
Danielle 3 jaar geleden geplaatst
Goedemorgen! 

Mijn naam is Daniëlle,  35 jaar en ik heb me aangemeld omdat ik meer focus en een goede mindset wil om succesvol te zijn. 
Mijn gedachten vliegen alle kanten op en ik ben snel afgeleid. Hierdoor behaal ik nu niet het beste resultaat en dat frustreerd en maakt me onzeker over mijn kunnen. Ik maak ook veel te weinig tijd voor mezelf vrij om hieraan te werken en het ontbreekt me aan daadkracht. 

Dus.....tijd voor actie!

Groetjes,
Danielle
Pascal Neleman 3 jaar geleden geplaatst
Hoi @danielle650, tijd voor actie. Het begin het je gemaakt! In deze community kun je veel goede tips en inzichten vinden. Heb je al een goede stok achter de deur? Het helpt als je in deze community actief bent. Succes en ik ben benieuwd waar wil jij succesvol in zijn?

Groetjes,
Pascal
Danielle 3 jaar geleden geplaatst
Goedemorgen allen, 

Vorige week ben ik gestart en ik wil starten met elke doordeweekse dag om 06:00 uur op staan om 1 uur de tijd voor mezelf te hebben voor mijn gezin wakker wordt. 2 ochtenden daarvan wil ik gaan hardlopen (di, do) en de overige 3 dagen 1 uur zelfstudie doen (mindset, focus aan/uit en dit programma). Dag 1, afgelopen donderdag stond ik om 06:00 uur op om te gaan hardlopen. Heerlijk, goede start van de dag met veel energie. Donderdag was ik om 22:00 uur 's avonds thuis van mijn werk i.v.m. een training die wij gaven voor medewerkers. Dus sliep ik niet voor 23:30 uur. Die ochtend heb ik dus even gekipt. ;( 
Maar vandaag ben ik weer om 06:00 uur opgestaan en zoals jullie zien, bezig met zelfstsudie. 
@PascalNeleman bedankt voor je bemoedigende woorden. 

Waar ik succesvoller in wil zijn is mijn werk! Mijn grote doel, waar ik in kleine stappen naar toe ga werken is nog in de maak. ;)

Fijne dag allemaal. 

Gr. Danielle
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 25 November 2020 om 10:30
Aantal lezers 11
Aantal reacties 3