Hey allemaal! Ik ben Britt en ben 22 jaar. In januari heb ik besloten om mijn scriptie voor de opleiding Sportkunde tijdelijk uit te stellen tot september. Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik niet lekker in mijn vel zat door privé gebeurtenissen en ziekte binnen de familie. Dus in januari heb ik tijdelijk mijn studie stopgezet, heb ik een baantje in de horeca gevonden waar ik lekker mijn energie kwijt kon en ben ik begonnen met de online cursus wiskunde B om na mijn scriptie makkelijk door te stromen naar een master. 
Het ging dus allemaal top, totdat in maart de lockdown om de hoek kwam kijken en de horecazaak waar ik werk moest sluiten. Hierdoor ging ik van 5 dagen werken opeens naar de hele week thuiszitten, waardoor ik in een soort negatieve neerwaartse spiraal terecht kwam. Ik stel de opdrachten voor mijn cursus wiskunde B uit en heb weinig motivatie om dingen te doen. 
Dus daarom ben ik nu hier! Om mijn motivatie terug te vinden en doelen te stellen voor de periode dat ik nog thuiszit.