Hi, ik ben Alida en ik ben hier terecht gekomen via de cursus ‘rust in brein en lichaam’ die me erg aantrok. Na vele spannende weken in het ziekenhuis, zware medicijnen en een strijd met mezelf om m’n werk toch maar vol te houden, geeft m’n lichaam aan dat het tijd is om een ander pad te kiezen.
Ik ben 52 jaar, getrouwd, heb 2 kinderen in de leeftijd van 19 en 21 en ik woon in het Noorden van het land. Ik houd van koken, lekker eten, wandelend genieten van de natuur en van avontuurlijke reizen. Een biertje drinken en bijpraten met vrienden is m’n favoriete avond uit. Ik werk freelance als communicatieadviseur en schrijver, vooral voor de overheid.
Ik was een nogal bezig bijtje, 60 uur geestelijk actief zijn in een week haalde ik gemakkelijk met een politieke hobby en bestuursfuncties naast m’n werk… totdat het ineens allemaal ‘stilstond’ door heel ziek te worden. Moet mezelf een beetje opnieuw uitvinden, maar eerst en vooral wil ik rust in m’n brein. M’n tinnitus is erger dan ooit en dat is al een duidelijk signaal dat er iets moet veranderen. Loslaten van m’n oude leven en het aankomende anders gaan inrichten, ook vanwege een blijvende ziekte, is mijn doel