Stel jezelf voor/ Sandra Lakebrink (VIP 1.0)

Laatste reactie 05/01/2017 11:55 door Boudewijn
· Markeren als ongelezen
Sandra Lakebrink 7 jaar geleden geplaatst
Hallo allemaal,
Ik ben Sandra Lakebrink, 51 jaar, moeder van 2 zonen en 25 jaar getrouwd.
Na een administratieve opleiding en diverse banen in loondienst, ben ik in 2013 een eigen bedrijf gestart in Telemarketing en Trainingen.
Ik houd ervan om te netwerken en te verbinden.
Daarnaast schrijf ik graag voor mezelf en in opdracht, o.a. levensverhalen en geef ik schrijfworkshops.
Een bezige bij dus.
Ik houd van reizen en heb diverse steden en landen nog op mijn verlanglijstje staan.
Het is mijn doel om in 2017 op een woonboerderij te gaan wonen voor de rust en ruimte. Mezelf te omgeven met de natuur en dieren en op een prettige manier te leven.
In 2017 ga ik ook mijn eerste échte boek publiceren. Werktitel is "Onze Briard". Publicatiedatum 1-9-2017.
Leroy Seijdel 7 jaar geleden geplaatst
@sandralakebrink bedankt voor je voorstelronde! Ik ken je natuurlijk al, maar voor de andere leden is het leuk om te weten wat je doet. Verder moet ik zeggen dat je je erg snel aan het ontwikkelen bent.

Als ik nu lees hoe concreet je je doelen hebt gemaakt ten opzichte van ons eerste gesprek: mijn complimenten!

De boerderij en het boek gaan er komen ;)
Sandra Lakebrink 7 jaar geleden geplaatst
@leroyseijdel

Bedankt voor je positieve feedback!

Ik heb mijn momenten van twijfel natuurlijk, maar over het algemeen GA ik ervoor.

Óp naar de boerderij, doeldatum 1-7-2017.

Leuke bijkomstigheid is dat onze jongste zoon die nu nog bij ons woont na eind maart ook wil gaan samenwonen. We verhuizen ongeveer tegelijk denk ik.

Hij naar Groningen en wij regio Heerenveen? Of toch regio Hoogeveen? Wie zal het zeggen.
Leroy Seijdel 7 jaar geleden geplaatst
@sandralakebrink Graag gedaan! Kijk. Komt dat even mooi samen. Veel succes met het uitzoeken van een geschikte boerderij! :)
Boudewijn Bood 7 jaar geleden geplaatst
Mooie duidelijke doelen
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 03 January 2017 om 15:45
Aantal lezers 20
Aantal reacties 5